Fullspäckad dag :)

Lärarlunch i skolan idag vilket var trevligt ;) även idag var det suuperhärligt väder så lite solning hann jag med innan jag och mamma åkte till Ängelholm för att shoppa lite ;)

just nu är jag på väg in till Helsingborg för att träffa lite trevliga människor men framförallt Johanna som åker till Australien på söndag och inte kommer hem på ett helt år. Superkul för henne men jag kommer verkligen sakna henne! <3

Fixade stallet imorse innan skolan vilket jag är glad för nu eftersom jag inte hade haft tid för det nu efter :) Blev dock stressigt även imorse då jag provade kläder i säkert 20 min innan jag hittade något jag kände att jag kunde visa mig i!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0