Student 2012 :)

En vecka utan att blogga, har inte haft tid eller lust helt enkelt :)

Har hunnit med att köra upp en sväng till Liseberg och överträffade mig själv när jag åkte AtmosFear :) var livrädd innan och full på adrenalin efter! Riktigt nice var den! :) Fritt fall i 3 sekunder i 110 km/h :) Blev dessutom dränkt av en svallvåg i flumride.. ;) "Man blir inte blöt om man sitter längst fram"

Min häst har fått Massage och Blivit motionerad lite halft dåligt denna veckan men vi har fixat mycket inför studenten som jag även hunnit med! ;)
Champagnefrukost hos Lina, fotografering, lärartal och lunch innan det var dax för avslutningen och utspringet ;)

Fick Massor av Fina presenter och åt god mat och umgicks med trevligt folk hela dagen och kvällen :) Även utgången på kvällen var sjukt kul om man bortser från Amandas stulna mössa och Andreas stulna plånbok :(






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0