Mirakeltrasa :)

Kom precis in från dagens fix i stallet. Dagen började med världens panik då jag öppnade stalldörren med händerna fulla av 4 mathinkar och skulle tända lampan med armbågen, vänder mig om då lampan inte tänds och set världens feta jävla spindel 5 cm från min arm! Fick rysningar i hela kroppen samtidigt som jag fullkomligt kastade mig därifrån, Jag kan ju säga att jag inte gick genom den dörren igen innan pappa kom och dödade den!

För att berätta något trevligt så solade jag idag efter skolan, härligt men varmt som tusan med nya rör :)

Hästarna hade haft väldigt trevligt i leran idag och jag hatar verkligen när grimmorna är leriga och äckliga, brukar diska dom men är lite rädd om min bruna Lamicell grimma och tog istället en mirakeltrasa och torkade av den med super resultat!
Mirakeltrasor kan jag verkligen rekommendera till allting, jag torkar av neoprengjordar, fläckar på hästen, benskydd, grimmor, allt man kan tänka sig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0