Vill utomlands NU

Projektredovisning heela dagen i skolan idag och jag är mycket nöjd över min och Annas redovisning :) Klicka HÄR för att komma till vår hemsida där vi har samlat alla ridklubbar i skåne som erbjuder handikappridning.

Körde faktiskt bil till skolan idag och var väldigt ambitiös som tog med mig easy tone skorna för att gå från bilen till skolan och tillbaka ;) bytte sjlvklart till mina snygga skor sen då jag aldrig i hela mitt liv skulle gå i Walking/Jogging skor i skolan, bara inte min grej.

Solade efter skolan vilket var ett bra tag sedan, Underbart och jag tycker allt jag fick lite färg ;D Körde sen till mormor för lite god mat och en trevlig pratstund.

Skrittade ut en runda på Ponnyn med hacket för lite omväxling och sitter nu och längtar som en jag vet inte vad efter att få åka på semester till soolen och få lite go färg, kunna relaxa och bara ha det hur gött som! Kap Verde vore inte helt fel ;)
Bild från Thailand 2009


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0