Lördag-Ridpass och Fika ;)

Red på min fina ponnyplutt idag och i slutet av passet gick han nästan lika bra som igår ;) ååh vad det är roligt att rida när allt går bra! Men jag har konstaterat att han behöver låång uppvärmning för att gå bra :)

Imorgon åker vi till Månsgård på pay&ride och han ska få ha sin bruna outfit, brunt lamicell schabrak med orange kant, orangea boots(kanske) och såklart ska jag ha mina bruna ridbyxor och min bruna hjälm ;)

Åkte in till Helsingborg för att fika på nya Espresso House med Emelie och snacka om allt möjligt, mycket trevligt ;)
Blir en bild på en god morotskaka från när jag fikade med mormor pch morfar för några dagar sedan ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0