dagen blev bättre

Avslutade en väldigt tråkig dag med en joggingrunda med mina underbara easytone som gav mig extrem träningsvärk! haha kan knapt gå nu! Fortsatte med att mocka till båda hästarna och Red sen ut en runda på Fina Topas i den underbara kvällssolen <3

Har kommit på ett knep som gör att jag behåller mitt tålamod och kan slappna av igen även om han inte riktigt gör som jag vill ;) NRJ i hörlurarna ska jag absolut fortsätta med :) Han gick faktiskt riktigt riktigt bra idag för att vara på uteritt och imorgon blir det Hildeträning igen :)

Fick våra kläder från ABC-gruppen idag i skolan också :) Hoodtröja och joggingbyxor med tryckt text på. Mysigt värre :D

ska kolla lite på tv nu innan jag somnar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0