Snabba cash ;)

Vädret var väldigt emot mig idag! Skrittade ut en runda på min ponny imorse och självklart förföljde vinden och regnet mig så när jag äntligen komm hem igen var mitt knä iskallt och stelt så jag knappt kunde gå :( Tackar gudarna för mina Back on Track skydd :)
Fotograferade både Lickas gamla Henri de Rivel sadel och Topas förra Wintec allround sadel och lade ut dom på annons. 1-2 timmar senare var henri de rivelsadeln i princip såld! sånna affärer gillar jag! :D Hoppas bara någon hör av sig på wintec sadeln nu också :) Imorgon tänkte jag lägga ut mitt blå vintertäcke och mitt fina ylletäcke som jag egentligen vill behålla...men det passar ju ingen storhäst tyvärr :/


Kommentarer
Elin

Vad är det för ylletäcke? är kanske intresserad ;)

2012-01-14 @ 19:53:10
URL: http://prekness.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0