Räddad av en hårfön

Min "dagens planering" failade rätt rejält... Men ändå är det en av mina mest positiva dagar!

Blev ingen ridning på ponnyn i morse eftersom det blåste storm för ungefär 174038262 gången!! Ååh damp på det! Men fixade stallet i alla fall så det är klart ;)

Fick som tur var skjuts till stan av David och kunde äntligen sola lite, underbart!! :D kom till skolan där Alexandra frågar om jag precis har duschat - nej jag råkade bara gå i Östegnet! Haha! Älskar att jag hade min hårfön med mig som räddade min dag! ( brukar inte gå omkring med en hårfön i väskan men skulle ju simma sen, därav fönen)

Tyvärr blev det ingen simning idag eftersom Johanna blivit sjuk :( och jag går inte dit som någon ensam pensionär bara för att - får helt enkelt bli en annan dag ist ;)

Måste visa en bild på min fina mobilväska jag köpte idag! Den är såå mycket jag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0