Massor av körning ;)

Vad mycket jag har hunnit med idag! Började med lite träning för Hilde som hade kunnat gå bättre...fixade stallet och fortsatte med lite frukost och sen övningskörning i Helsingborg vilket gick mycket bra ;) älskar vår bil! Haha :)

Passade på att soooola lite när vi ändå var inne i stan, Underbart! :D så nu är jag förhoppningsvis aningen brunare :)

Övningskörde lite till och nu ska vi snart åka till mormor och morfar för att äta lite god mat! :)

Ni får en bild på mitt fina M och söta Stina ;)



Kommentarer
warnmark -Officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; Ja det är ju det som är nackdelen med ens icke hästintresserade vänner, det förstår inte hur mycket tid det egentligen tar ;/

2012-01-05 @ 22:23:56
URL: http://warnmark.blogg.se/
Anonym

Jag tänkte också sola nu innan balen och studenten :) var solar du? Vi kan ju gå och sola tillsammans någon dag :D

2012-01-09 @ 12:24:26
Anonym

Haha glömde fylla i namn men i alla fall var solkommentaren från mig ;P

2012-01-09 @ 12:25:04
URL: http://byempem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0