Need Some Boots

Kom hem ganska sent igårkväll eftersom vi körde en liten omväg dels på grund av trafikolycka, dels ett besök på vägen :)

I vilket fall var jag ganska seg imorse och gick inte ut i stallet förrän senare men då red jag en runda på Timon. Han var väldigt mjuk och fin idag ;) Åkte sen till Hilde för att träna med Topas. Han gick i alla fall superbra i galoppen.

Väldigt irriterande innan när jag skulle rida på Timon för mina stövlar gick sönder i dragkedjan! Fick rida i skor och chaps vilket var fruktansvärt! haha Fick ju absolut inget stöd alls och fick ont i vristerna. I really need som new boots! Tyvärr måste jag vänta ända till falsterbo i sommar för att kunna köpa nya då företaget som säljer dom är Italienska och endast kommer till Göteborg- Falsterbo- och Stockholm Horse Show. Ska dock lämna in mina på lagning så länge. Självklart med min otur hade ju mina gamla stövlar ocskå gått sönder i dragedjan så jag kunde ju inte ta dom heller :(

Kan ju bara säga att jag Längtar till imorgon ;) Några timmars bilresa But it's worth it ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0