Dressyrtävling

Igår hade vi ju planerat in dressyrtävling på hfrk med ponnyerna men pga olika orsaker valde jag att inte ta med Topas. Eftersom vi redan betalt och ändå skulle köra med Licka tänkte jag att jag likväl kunde rida Timon där som hemma ;) bra med lite variation för honom.

Har ju tagit det väldigt lugnt och bara skrittat och travat hittills så det var med andra ord första gången jag galopperade på honom sedan vi köpte honom. Skrittade bara innan det var min tur att gå till collectingringen och där travade jag lite och gjorde 2 galoppfattningar för att se så han var med mig ;) Var ju bara en LC:2 så det fick helt enkelt bära eller brista. Suuperponny som man har så skötte han sig exemplariskt och vi fick 70%! Första plats om vi inte varit utom tävlan pga min ålder ;) <3

Underbara ponny som verkligen gjorde hela min vecka liiite bättre <3
(ursäkta att jag ser tjock ut på bilden)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0