Småland

I torsdags åkte jag och pappa upp till småland där Starlight numera bor, hon hade det verklgen superbra och det verkade som att hon kännde igen mig när jag hälsade på henne i alla fall :) <3 Hoppas kunna hälsa på henne snart igen, Fina underbara häst! <3


Måste tillägga att jag övningskörde nästan hela vägen! Sen fortsatte vi till hotellet i Jönköping. Rummet  var en suite, a big one! På kvällen blev det tre rätters på en mysig resturang! På fredagen skulle vi på en mässa för typ färgpistoler eller något..Trevligt i alla fall och helgrillad gris smakade inte helt fel :D Sen körde jag heela vägen hem igen med sjukt mkt trafik och vääldigt många lastbilar, inte lika kul..men vi kom hem i alla fall :)


// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0