jag kan ju!

Skola idag i 1½ timme :) läste dikter och diskuterade lite sen blev det lunch på Koreana med Lina, Mycket trevligt :)

Förra veckan övningskörde jag med en Nissan qashqai vilket gick dåligt...sjukt svår bil att köra tyckte jag och mitt självförtroende sjönk ganska mycket! Idag däremot körde jag en annan bil och herregud jag kan ju köra! :D Helt underbar och allt fungerade utan några somhelst problem! Det är nästan så jag funderar på att boka in någon lektion på körskolan nu :)
Bild från i sommras :)


Nu ska jag ut i stallet och sen åka med hästarna till Hilde.

// Matilda




Kommentarer
emme

JAAAAA KÖRLEKTION SNART!!!! :D

2011-09-29 @ 21:24:50
URL: http://emmeandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0