inget kul att vara sjuk

Att vara sjuk är aldrig kul men att vara sjuk och dessutom ha häst undertiden är absolut ingenting man önskar sig :( Alla stallrelaterade saker måste ju göras oavsätt om man är frisk, sjuk om det är ens födelsedag eller julafton. Julafton och alla dagar är heelt okej för mig men när man är sjuk blir allt såå mycket jobbigare och mitt tålamod är inte på topp. Sen kännde jag mig bättre och fick träna i fredags för Hilde vilket gick bra måste jag säga :) Fin min ponny kan vara ibland :)<3 Sen blev jag mycket sämre och nu SKA jag inte rida förrän jag är helt frisk!
Idag har min "att göra" lista varit ganska lång men jag kom i alla fall till Höganäs och kunde köpa lite välbehövliga kläder :)
Imorgon är min dag heelt fullbokad med skola 8-16 och sen körteori på kvällen och redan på onsadg åker jag till olofström på läger med ledarskapsklassen :D Kommer nog bli kul :)

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0