i väntan på...inget viktigt

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min körteori ska börja...liite drygt men sen är det bara 2 gånger kvar :)

Igår innan första lektionen passade jag på att sola lite, så jäkla skönt! Man måste ju göra något åt saken innan man blir ett levande lik med tanke på hur lite solen har visat sig denna sommaren... Ännu bättre var dessutom att matten på eftermiddagen var inställd! :)

Maja skulle åka till ridhus igår med Licka så jag passade på att följa med. Skulle bara skritta och trava lite men Lille hästen var pigg så han fick galoppera av sig lite energi och sen gick han SUPERbra! :) Han kanske vilar sig i form den hästen? Vem vet...
// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0