ledig idag :)

Sitter och försöker plugga in LC:2 programmet som jag ska rida i åsbo till helgen :) Ser fram emot första dressyrtävlinngen med min Lille häst! Ikväll är det träning för Hilde som gäller och då ska jag rida igenom programmet, alltså är det en fördel om jag kan det tills ikväll...

Var på Pay and ride i helgen och hoppade 60+70. i 60 var allt lite kaos, överskottsenergi, läskiga hinder och lite "slarvig häst" kan man sammanfatta det som. i 70 gick allt såå mycket bättre, galoppen kändes bra och han hoppade superfint! :) Är verkligen nöjd med tanke på att vi inte hoppat så väldigt mycket innan.

ursäkta det svarta runt bilden, vet inte varför det blev så... :s

Är ledig från skolan idag vilket är väldigt skönt! :D Synd man inte är det oftare... ;) Ska äta lite och sen hade jag tänkt gå ut och fixa i stallet så hästarna får komma in lite tidigare idag med tanke på vilket skitväder det är :(

/ Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0