Then it was friday again..

Skola idag, 10-11, kändes Lite halft onödigt men med tanke på att jag efter lektionen förstod att vi haft sista "redovisningen" av ledarskapsuppgiften -PBL grejen var det ju bra att jag var där :p flum som sagt!

Red ut en runda på Ninis efter skolan. Gick mindre bra.. Men det går nog bättre nästa gång! :) Fredag = Matilda rider Nina :) haha nej men det passar bra med skolan så det har blivit så dom senaste veckorna :) jag tycker det är kul, Nina tycker förhoppningsvis också att det är kul och Cissi får cyckelmotion, Alla är nöjda :D

Åt bakad potatis på grafitti med Cissi och sen red jag ut en runda på Topas. Han fick även gå lite på banan efter och jag red igenom programmet en gång vilket gick mycket bra! Min ponny har blivit så fruktansvärt duktig! ;) <3

Det blev en röd outfit även idag (hade samma igår) men tyvärr lite missmatchat med mitt orangea reflextäcke.. Men man måste ju synas i höstmörkret!

/Matilda



Kommentarer
Cissi

Ninis gillar det mycket! Mina knän gillar det mindre.Hovslagaren gillar det inte alls!

2011-10-24 @ 23:14:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0