Hopp-ponny

På min annars så fina dressyrponny  tyckte jag det var dax för mig och Lille hästen att hoppa lite idag :) Har ju planerat in en Pay&Jump inom en snar framtid så då är det verkligen på tiden!


Red fram och han var Väldigt pigg i galoppen! Skyller på Cissi för hon körde galoppdag med oss i fredags så han trodde det var det idag igen! ;) Efter ett tag fick jag tilbaka honom lite och började med att travhoppa ett litet kryss. Höjde lite och hoppade några gånger i galopp också innan det blev ett räcke :) Han tvekade inte en enda gång och hoppade för det mesta riktigt bra :) Maja fotade lite men kamera ville inte riktigt  sammarbeta så det blev inte alls många bilder tyvärr.

haha han är så söt! blundar precis som om det är läskigt!

// Matilda


Kommentarer
Cissi

Visst, skyll på mej bara!

2011-10-04 @ 21:52:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0