Flum dag

Känndes aningen meningslöst att åka till skolan idag när mentorsmötet varade i ungefär 20 min! Lunchen och hålan tillbringades på Ebba's Fik och sedan inne i Telenorbutiken... Kollade på en film som både var bra men otroligt seeg på filosofin och efter att ha fått sluta lite tidigare åkte jag och Anna till Hööks & skopunkten :)

Är ju kräsen till max vad det gäller skor så givetvis hittade jag inga bra men på hööks köpte jag en martingal och en ny borste (Inte Begagnad! :P )

Kisen har fått ett namn idag, Hon ska heta Stina, lite gulligt ;)

Resten av dagen tillbringades med Anna, lagade mat, fixade åt min häst i stallet men dock fick han vila idag eftersom det fullkomligt blåste isbjörnar ute!

Flummigt inlägg till max men snart ska vi upp till Kristoffer och David i lägenheten och kolla på film, om vi orkar ta oss dit vill säga! ;)

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0