äntligen lite shopping :)

Dressyrträningen igår för Hilde gick verkligen bra :D Min Lille häst har blivit så duktig!

gammal bild tyvärr, får bli nya nästa vecka kanske :)

Idag var sista gången av körteorin vilket var ganska skönt :) Slipper komma hem så sent... :) Filosofiprovet i skolan idag känndes väldigt bra faktiskt trots att jag lyckades glömma mina anteckningar hemma när jag gick till bussen, Smart Matilda - Men dels kunde jag det relativt bra + att jag kunde läsa Annas anteckningar :)

På lunchen blev det lite shopping, en stickad tröja från Vila samt ett vitt Linne. Passade även på att besöka Rockmain för att ta foto till idkortet till busskortet. och nej jag har inte haft någon bild innan, men dom kollar ju ändå aldrig! I vilket fall som helst ska jag åka tåg imorgon till cissi och då behövs fotot :)

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0