En lätt liten bris..

..eller inte! Vadå att det blåste mycket igår!!? Helt sjukt verkligen men det var faktiskt bara ett enda träd som blåste ner hemma hos oss :) värre var det hos Hilde...

Stackars hästarna vara bara ute 2 timmar igår, dom kom springandes och ville verkligen komma in. Jag hade inte heller uppskattat att vara ute i det vädret! Med andra ord blev det ingen ridning igår.

Var hur som helst på väla igår istället med resten av Helsingborg ungefär... Köpte inget mer än ett par jeans och en kofta :) hämtade även ut min lilla lilla klippmaskin så nu ska jag väl förhoppningsvis kunna klippa min ponny vid huvudet och benen :)



Kommentarer
sanna :)

gud va fin bild i din header! :D

2011-11-28 @ 19:08:47
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0