Dagen i ridkläder

Idag har jag levt i mina ridkläder ;p Började dagen med att rida ett snabbt/kort men effektivt pass på Topas i ridhuset. Han skötte sig utmärkt <3 Satte in honom i boxen igen så han torkade och hjälpte till lite när fysioterapeuten behandlade Evas häst som är världens mest sociala treåring! Supersöt! :)

Sen var det Topas tur att bli behandlad och även där skötte han sig utmärkt! Hon kollade igenom honom, masserade m.m och så fick jag lite hjälp med några stretching och massageövningar jag kan göra själv på honom :)

Åkte hem med lille hästen igen, åt lite mat och fick vara gästvänlig mot någon kille som skulle ha möte med pappa innan han kom... Sen åkte jag tillbaka till Hilde för att kolla på en häst som skulle träna ;)

Cissi skulle träna med Nina efter men istället fick Jag träna med Nina! Haha jaaa... Man kan ju konstatera att hon är INTE lätt att rida dressyr på! Men lika söt är hon ändå! ;)

Lille ponnyn vart glad att få komma hem igen även om han verkade trivas rätt bra hos Hilde :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0