Sjuk :(

Har haft feber hela dagen idag :( Ändå kände jag mig tvungen att i alla fall skritta ut på min häst som har vilat i 3 dagar pga väder och SM. Har nog aldrig sett så slarvigt klädd ut tidigare, hade joggingbyxor, mammas stallskor (rider alltid med stövlar i vanliga fall) och raggsockar, hade inte sminkat mig och ja, ingen vacker syn, dessutom var benskydden jätteskitiga!

När jag kom tillbaka mockade jag och fixade mat till båda hästarna och då kom jag på att jag glömt att äta frukost. Klockan var ju "bara" 12.30 så jag gjorde lite natchos och sen somnade jag på soffan till mamma kom hem :)

På tal om annat så köpte jag ett par nya benskydd till Star för någon dag sedan, Svarta för att matcha till de svarta bootsen att ha på tävling då det inte är snyggt med bruna benskydd och svarta boots. 

De kommer från Haglunds och har 4 magneter för att öka blodcirkulationen i benen, även läderdetaljer på utsidan vilket jag tyckte var ganska snyggt! Köpte även ett par röda fleecelindor att matcha till mitt röda dressyrschabrak :)

Imorgon blir det domartorent på HFRK igen, Funderar på att köpa ett par vita JW ridbyxor dår jag är i behov at det, någon som vet hur kvalitén är och om de är bekväma och prisvärda?

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0