träningstävling :)

Suuperfin häst jag har! Tog med henne till månsgård och efteranmälde till 1 m. På framridningen var hon riktigt riktigt pigg men ändå fin! Trodde aldrig jag skulle orka få ihop henne mot räckena men hon var superfin även inne på banan!

Känns jättebra inför den lokala tävlingen i Ängelholm nästa lördag :)
Funderar på om jag ska vara med i Equipe cup under påskhoppet på hfrk eller om jag bara ska starta en vanlig klass :s Får nog fundera på det ett tag...
haha sötnöt! hon gillade inte det hindret så hoppet blev enormt!


Har film från dagens hoppning också men alltså jag och filmkameran sammarbetar inte specielt bra... :s
// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0