shoppingmani övervunnen?

Är stolt över mig själv att jag inte köpte Någonting alls när vi var på rycketofta innan :) Dock stod jag och funderade på två riktigt snygga schabrak (organe och beige & brun och orange) men jag bestämde mig för att vänta ett par dagar av olika anledningar :)

På tal om någonting helt annat så ska vi läsa boken Ett Öga Rött i skolan och jag har snart kommit halvvägs och det är först nu man börjar vänja sig vid språket! Det är skrivet på "utländs-svenska" vilket är riktigt irriterande när man läser. Men efter sådär 130 sidor är det nästan så man börjar prata sådär själv, då är det illa! Dock är boken helt okej att läsa :)



Red ut en runda innan på Star, red på hacket för omväxlingsskull och hon gick riktigt bra :) Imorgon hade jag tänkt rida lite dressyr så om någon har lust att fota kanske det blir lite bilder :)

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0