Shopping :)

Hade inte den enda lektionen som jag enbart kom till skolan för idag så istället gick jag en sväng i stan med Maria :) När det inte är meningen att man ska shoppa så hittar man ju massor som man vill köpa! Dock lyckades jag behärska mig och köpte bara en väldigt vårinspirerande stickad kofta från only :)

Färgerna är snyggare i verkligheten

Blev riktigt sugen på att starta en egen liten butik när jag gick där och fick inspiration i alla andra små gulliga butiker :)

Red ut en sväng i det fina vädret innan och fortsatte sedan rida i paddocken. Efter något utbrott på henne gick hon riktigt, riktigt fint och jobbade med hela ryggen :D <3 Älskar min häst! <3



// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0