Redskap / Utrustning jag inte klarar mig utan

Dag 3 - Redskap / Utrustning jag Inte klarar mig utan



Jag har på senaste tiden börjat använda min dressyrsadel väldigt flitigt så den skulle jag nog inte klara mig utan nu längre. Mitt Sprenger Dynamic RS bett med D-ringar skulle jag inte heller vilja vara utan då Star går riktigt bra på det :) Så klart skulle jag inte klara mig utan all basic utrustning och bortar och skydd m.m men de två grejerna skulle jag sakna mest skulle jag tro. Och SÅKLART min GPA hjälm, den är vekligen underbar då den är så välventilerad

Höll ju på att glömma mina älskade breda stigbyglad, Dom skulle jag verkligen inte klara mig utan eftersom det är så pass stor skillnad mot att rida med vanliga!

Känns som att detta blev en lite flummig dag då jag enbart kom fram till utustning som jag inte skulle klara mig utan. Någon stans på vägen kom redskapen bort. Men en bra grej är Vattenkannan Den används flitigt för att fylla på vattenhinkarna! Annars blir dom så tunga att bära om man fyller dom helt från början :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0