Nystädad Sadelkammare

Städade och omorganiserade i vår sadelkammare innan idag och jag blev väldigt nöjd med resulotatet. Nu väntar jag bara på att få några fler hyllor eller garderober till alla täcken

Några av Fleecetäckena, sadelpaddar och säkerhetsvästar
Majas Schabrak
Mina Schabrak (Ganska full hylla)
Transportskydd + Tävlingsbenskydd

Mitt Limegröna Eskadronschabrak lyser upp hela bilden!

Stars Hoppträns - pullargrimma med bling pannband + Sprenger dynamic RS bett
Stars Dressyrträns -bred nosgrimma Bling pannband + vanligt tredelat eggbett
Topaz träns - pullarnosgrimma + Tvådelat D-ringsbett



Vill inte visa bild på "sadelväggen" pga stöldrisk

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0