Min hästs vardagsoutfit

Dag 8 - Min Hästs Vardagsoutfit

När jag rider hemma har jag oftast ett par av mina bruna BT-PRO benskydd, Det går snabbare än att linda benen. ljusbrunt pullarträns om jag rider med hoppsadeln eller mörkbrunt dressyrträns med bred nosgrimma om jag rider med dressyrsadeln. Är det väldigt blåsigt ute brukar jag även rida med luva, dels för det inte ska blåsa lika mycket i öronen på henneoch dels för det är snyggt :) Ibland har jag det brun-randiga ridtäcket i fleece men oftast slänger jag på henne det blå fleecetäcket med helhals vilket är väldigt praktiskt eftersom jag "viker över" halsdelen över benen och då slipper frysa :)

Dagens outfitbild :)


Dressyrsadel - Bates
Träns - Jacsson
Bling pannband i guld - Hööks
Röd Luva - Hansbo
Rött Schabrak - Jacsson
Fleecetäcke - ullared
Lindor - kommer inte ihåg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0