dubbelnolla :)

Finaste Hästen!<3

Hoppningen igår gick super! Hon var pigg men kändes ändå väldigt fin. I förtsa klassen gick hon bra, till och med kombinationen fungerade men tyvärr slappnade jag av inför sista i grunden och vi kom fel så hon hoppade av för tidigt och petade bommen :(  

I 1m gick hon super förutom att det blev lite långt i kombinationen, sen hoppade hon vääldigt stort på förtsa oxern i omhoppningen så jag tappade ena stigbygeln och mina vägar försämrades. Men en dubbelnolla andra gången jag startar i 1m är inte helt fel! :D <3
framridningen
framhoppningen (aningen suddig tyvärr)

Kanske kommer film från båda klasserna om filmkameran känner för att sammarbeta någon dag!

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0