Ändrade planer inför morgondagen :)

Har varit ute i trädgården med hela familjen idag och rensat lite, tror det var ungefär 5 års Löv vi räffsade bort under alla buskar! ( kan nog räkna med träningsvärk i ryggen imorgon )
Tog en lite oseriös skritt/trav runda med hästen idag då tiden inte riktigt räckte till, snacka om att hon är snäll, haha underbara häst! <3

Imorgon ska Maja och Licka till månsgård på Pay&Jump och jag tycker synd om Star som får stå inne hela tiden då eftersom hon springer ihjäl isg i hagen ich jag är då rädd att hon ska skada sig. Därför får hon antagligen åka med och så efteranmäler jag oss till 100 :) Det blir en röd outfit imorgon hade jag tänkt :)


Är riktigt nyfiken på vad morgondagen har att erbjuda! Det ska bli otroligt spännande :) Berättar mer när rätt tillfälle dyker upp, med andra ord lite längre fram i tiden!

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0