a great day!

Skolan idag och jag redovisade Språkhistorian vilket gick förvånansvärt bra måste jag säga :) Sen hann jag även med att vara hos tandläkaren (vilket också gick mycket mycket bra!) innan jag och Anna tog bussen hem till mig för att rida ut en sväng :)

Efter en liten incident i stallet (!) kom vi ut tillslut, jag på Topaz, Anna på Star och Maja på Licka, Red till skjutbanan och sen till ridbanan och Topaz lunkade på som om han inte gjort annat tidigare :) Duktig liten ponny! Han gick även mycket bra på ridbanan och jag fortsatte att ta det lugnt med honom speciellt eftersom det blir Cissi-träning med honom imorgon :)  ...och med Star :) <3
fin, ovisad, slappbild på underbara pållen <3

Anna verkade fungera bra ihop med Star :) Det såg riktigt bra ut och alltså kan man sammanfatta denna dagen som bra, en av de bästa på längre :D
// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0