Utrustningen är A och O

Är grymt nöjd med min GPAhjälm måste jag säga, red Topas hemma idag med min gamla eftersom GPAn är hos Hilde och jag inte hade plats att ta hem den och oj vilken skillnad! Ventilationen är guld värd, inte världens snyggaste hjälm när man rider dressyr kanske men det går funktionen och bekvämligheten före utseendet! Dock tycker jag att den är snygg oavsätt! :)

Starlight gick jättebra i dressyren idag! Cissi kom och kollade och skulle filma men minneskortet i syrrans kamera var förlitet så det blev bara lite i skritten. Eftermiddagen tränade vi sits och följsamhet och rytm när vi hoppade studs och även där gick det bra :)

Underbara häst <3 Kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3

Topas red jag hemma sen och jag försökte lösgöra honom ordentligt och han gick ganska trevligt i slutet :)

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0