the time pass away

Har inte bloggat på typ en vecka men jag har varken haft tid eller någon insipration direkt... Har passat på att njuta av sommarlovet som fortfarande inte känns verkligt, tiden går så sjukt fort!

Idag följde jag med när Rebecka, Andrea och Gunnel som släppte Eko på sommarbete, mysigt såg det ut! :) Våra stackars hästar (star och licka) får knappt gå på något gräs alls då dom bli på tok för tjocka på bara några timmar! Däremot går Topas i en stooor gräshage och är jättelycklig!

Tog med Star och Licka till mormor och morfars stuga för någon dag sedan och konditionstränade (trav) på grusvägarna där :) Det var supermysigt i kvällssolen med skog på var sida om vägen!

Idag tränade jag dressyr på Star för Cissi vilket kändes väldigt bra! sen longerade jag Topaz med min nya gjord som kom igår :) Han hade lite överskottsenergi men i slutet gick han riktigt trevligt! :)

Nu ska jag gå och duscha för imorgon ska jag på majas skolavslutning och så kommer kusinerna hit :)

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0