The hangover

Jag var på Bio igårkväll med Rebecka, Andrea och Linn, vi såg The Hangover part 2. sjukt bra film! har nog aldrig skrattat så mycket förut! Absolut värd att se :)

Tippen har varit konstig i vänstersidan dom senaste dagarna och igår kändes det inte bra alls. Andrea kanske kunde komma och hjälpa mig tömköra honom någon dag så får vi hoppas det blir bättre :)  Ska nog ringa Cissi och prata lite :)

Ikväll ska jag hem till Ida och träffa lite trevligt folk :) Kan dock inte stanna allt för länge eftersom jag ska tävla imorgon...Så nu ska jag äta lite frukost, rida hästarna och sen packa transporten så jag slipper göra det kl 7 imorgonbitti!

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0