Student 2011 :D

Igår var jag på Andreas studentfest och det var mycket trevligt :D Hon fick ett jättegulligt halsband från Pilgrim av oss :) Orkade inte släpa med systemkameran så det blev inga bilder...

Mamma och Pappa åkte till Barcelona igår så jag och min bror är hemma själv så... Idag kommer Rebecka och Andrea antagligen hit :D Får se vad vi hittar på :D


Min ponny var verkligen superduktig igår, stretade emot lite i början men sen släppte han och blev jättemjuk och fin! Galopperade och han kom bara i korsgalopp en enda gång! Superstolt över min lille tipphästs framsteg!

Star var på hoppträning i onsdags så igår skrittade jag vemmentorpsrundan med henne i rask takt, bra för både träningsvärken och konditionen! Dock gjorde mina sittben ganska så ont när jag hade suttit i sadeln i skritt så pass länge haha fick promenera sista biten hem! Vadå hård sadel? haha :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0