Solbränd

Känner att jag kanske har solat aningen förmycket eftersom jag har brännt mig.. :( Men vad gör man inte för att få lite färg! Underbart väder även igår med lite mer svalkande vindar. Jag och Maja hjälpte mamma att bygga upp vår paviljong som vi ska ha soffan i tills altanen blir klar. Tror vi höll på i 5 timmar med att få ihop tak-konstruktionen och 4 ben...Alltså inte det lättaste!

Igårkväll longerade jag Tippen och han var superduktig! redan innan hade han sprungit sig varm i hagen så han blev rejält trött men bra gick han! Senare red jag barbacka på starlight med hackamore och hon var jättefin verkligen! Synd bara att det blixtrade som fan så jag inte vågade rida så länge... kändes som att det skulle braka loss när som!

Hästarna har fått gå ute längre och längre på dagarna/kvällarna så från och med idag kommer dom få gå ute dygnet runt...känns lite kontigt måste jag säga...

Ska äta frukost nu :)

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0