djursjukhuset

Har legat och solat idag :D underbart :D Mindre kul dock att bränna sig men igår var jag med Rebecka, Andrea och Gunnel på apoteket så då passade jag på att köpa aloveragel :) När vi åkte för att kolla till deras häst som tråkigt nog fått en hovböld och tvingas stå inne visade han tecken på kolik, följde med när dem körde in med honom till djursjukhuset  :( Han fick stanna över natten och är på bättringsvägen nu men skulle stanna i alla fall tills imorgon också :( <3 stackars lille hästen, hoppas han blir frisk snart <3

REBECKA, du har förresten glömt din aloveragel här :) Glömde säga det innan när vi pratade :)

Idag red jag dressyr på star, gick helt okej men hon var lite springig och tyckte nog det var lite hårt i marken, inte så konstigt med tanke på hur varmt det har varit... Med topas red jag ut en lite längre runda tillsammans med Maja och Licka ;) Hoa var också pigg men duktig! Helt otroligt vad han har varit duktig denna veckan min lille ponny <3 Idag kunde jag till och med spola av honom med slangen utan några större problem! Känns bra att han litar mer på mig nu :)

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0