Dagstorportens RF

Var extremt trött imore när jag vaknade eftersom jag kom hem rellativt sent igårkväll efter en trevlig kväll hos Ida tillsammans med Emma och Emelie :) Jag hämtade in min häst från hagen, gav henne mat och fixade henne sen fick pappa komma och hjälpa mig med broddarna :)

Var för en gångs skull inte förtidiga till tävlingen utan kom i precis lagom tid tills 1m-klassen skulle ha bangång, Bra planerat! :D Tomas hjälpte mig på framhoppningen och där kändes hon ganska fin faktiskt. Väl inne på banan ville hon inte alls och stretade emot, spännde sig och det blev ingen bra rytm alls. Fick ett stopp i grunden... :/


Har packat transporten och imorgon åker Star till Hilde eftersom vi ska på läger där fram till torsdag :)

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0