Bakken!

som rubriken lyder så var jag på bakken igår med familjen och kusiner, eller nästkusiner, whatever :) Trevligt var det i alla fall och jag har nog aldrig förr ätit så mycket på en dag! Vädret var perfekt då det varken var för varmt eller kallt :) Konstigt nog skulle både Hilde och Elin till bakken igår med men jag lyckades aldrig träffa dom där tyvärr.

Jag tömkörde Star för första gången ensam häromdagen och det gick väldigt bra! Snäll häst jag har :) <3 Även Topas skötte sig bra när han longerades :)

Ikväll kommer en som ska klippa våra hagar så vi får hö där och märkligt nog visade det sig vara Hildes man! haha världen är liten!

// Matilda




Kommentarer
Elin

Hahahah jag såg dig vid tornado när du precis hade åkt den, jag stog i kön å skrek ditt namn men du hörde inte mig x) stog i kön då och skulle precis åka :D

2011-06-27 @ 20:46:48
Elin

Haha ja, jag såg han ;) lite bättre är det.. har back on track liniment å annat skit så lite bättre är det :D

2011-06-28 @ 13:38:42
URL: http://prekness.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0