dressyrträning :)

Finally Internet! Helt otroligt vilken jävla tid det tog men nu så!
---------
Åkte in till ridhuset i morse med hästarna, tyckte det var dax för årets första dressyrpass för Cissi :) Vilken fin häst jag har! Lite vintervila har nog gjort henne gott för det var enorm skillnad idag jämfört med förra året :D Puss på henne <3 och nästan på Cissi för att hon är så bra! :D
-------------
har varit i Huset på brohult hela eftermiddagen och städat lite men innan vi körde dit blev det en runda till Hööks för att köpa "pessoa"sele men eftersom jag älskar att shoppa så blev det även spontanköp av stigbyglar :)
Bild från Hööks
Imorgon efter skolan hade jag tänkt skritta ut en runda och sedan klippa av vinterpälsen på lilla ponnyn :)
Jag tror jag ska be pappa filma mig och Star på träningen på onsdag, kan vara kul/nyttigt att se sig själv rida ibland :)


Kommentarer
Amanda

Vad kul att se att det går så bra! :)

2011-01-31 @ 17:45:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0