2010 var bäst

Telia och Bredbandsbolaget verkar inte förstå att människor faktiskt är i behov av en vanlig jävla telefon och internetuppkoppling! Men om man ska se det positiva har jag blivit betydligt mindre beroende av främst internet :)
De senaste dagarna har jag shoppat en del kläder vilket jag var i stort behov av :) Tack mamma och pappa :) sen blev jag av med tusen spänn på ett bett jag beställde till hästen... mindre kul :/ men vad gör man inte för sitt djur?
Som vanligt säger alla att det nya året ska bli bättre än det förra men jag tror verkligen inte på det, 2010 gav mig så väldigt mycket som jag aldrig någonsin kunnat drömma om,.. Bland annat åkte jag till Kreta med Johanna, var i Portugal med familjen, vi flyttade till en helt underbar gård med ett stort fint hus och jag fick egen häst som jag tjatat om i jag vet inte hur många år! Allt jag kan säga är att 2010 blir svårt att slå! :)
------------------------
Kollade på gamla bilder innan och blev helt ledsen på hur brun jag var i somras.. Jag vill utomlands igen men först måste jag tjäna ihop lite pengar... :/ Får väl ta ett extra jobb någonstans, känns bara som att jag inte har tid för det :s Speciellt inte med skolan samtidigt som jag är så less på trots att jag inte har börjat efter lovet än :(
Nej nu väntar jag på pappa så han kan köra mig och syrran till hfrk så vi kan rida lite :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0