Körlektion :)

Denna veckan har gått väldigt fort tycker jag! I tisdags var jag och Cissi i Laholm och hämtade några sadlar som vi provade på Licka, kunde ju inte åka därifårn utan att köpa något...det blev 2 putssvampar (som är världens bästa!) och 3-pack bruna KL-strumpor :) Hildeträningen på kvällen gick bra, i alla fall i slutet för då blev han riktigt mjuk och fin!
Igår körde jag min första körlektion på Lantz vilket faktiskt gick ganska bra :) Stötte på blixthalka på en väg och som tur var körde min körlärare då för att visa en grej. Framför oss stod en Karl-Eriks trafikskole bil still vid vägkanten när Fredrik (min körlärare) bromsade men ingenting hände..eftersom vi inte fick något möte kunde han styra ut vår bil och "köra om" karl-Eriks bilen mendan bilen som körde bakom oss bromsade meen fortsatte glida på den hala vägbanan och åkte rätt in i Karl-Eriksbilen. Lite skakigt måste jag säga! Tur det inte var jag som körde just då! Annars gick det bra som sagt ;)

Red ut på min ponny som var galen igår men han gick ända rätt okej :) Idag gick jag och Anna en runda i stan på lunchen men jag hittade inte en endaste julklapp...Ska nog till väla i helgen med Rebecka så jag får leta efter julklappar där istället :)


Kommentarer
Emelie

Hej!

Var gärna med och fråga frågor på vår frågestund: http://ourweekday.blogg.se/2011/december/fragestund-med-emelie-och-fanny.html



Ha det bra, kram ;)

2011-12-09 @ 14:25:39
URL: http://ourweekday.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0