Memories are timeless treasures of the heart

Red ett lätt pass på min fina ponny igår innan vi körde till Blekinge. Den hästen vilar sig seriöst i form! Han gick riktigt fint större delen av passet ;)

Övningskörde sen heela vägen till Blekinge för att lämna lite julklappar och äta god mat ;) det blev även lite mörkerkörning på hemvägen :)

Har fixat lite på mitt rum också och satt upp lite fina saker på väggarna men det är inte hel klart än, har lite problem att bestämma det sista ;)

Visar en bild på min fina väggtext så länge :)



Kommentarer
Emelie

Riktigt fin väggdekoration!!! :D

2011-12-21 @ 22:36:39
URL: http://byempem.blogg.se/
Sofie

Jätte fin väggtext. Har likandan!!! Ska nu flytta och vill köpa samma txte igen men kan inte hitta nånstans, km ej ihåg va jag köpte min. Kanske du kom ihåg var du köpte/beställde texten isf väldigt tacksam för hjälp!!! Mvh Sofie

2012-01-01 @ 15:19:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0