KlubbMästerskap

Åkte till HFRK idag för att vara med i Klubbmästerskapet med Topas. Den lätta klassen gick i 90 cm (LC) och förutom vläldigt kass framridningasbana så hoppade han superfint på framhoppningen och även på de 2 första hindren inne på banan. Tyvärr stannade han inte en, inte två utan tre gånger på tredje oxern och då blev vi ju så klart uteslutna.

Jag känner min häst och vet att han inte stannar utan någon anledning, vi kom inte helt fel heller utan bakom hinder 3 stod de tre hinder väldigt tight och jag tror han kännde att han inte fick plats att landa. "Matilda, man kan inte hoppa in i alla dom pinnarna där bakom!" Han är klok min lille ponny <3 Är självklar lite besviken men det var varken hans eller mitt fel så jag är nöjd med dom sprången vi gjorde för där var han hööögt över! :)
Bild från framridningen som Cissi tog ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0