bra men inte bra dag

Körlektion imorse som gick okej men inte bra eller jo egentligen gick den kanske bra men jag kommer inte helt överens med bilen alltid... flummig mening det där men men... kommer inte riktigt ihåg vad jag mer gjorde i skolan idag?...jo justdet! jag var och hälsade på Kunskapsskolan (inom ledarskapspaketet skulle vi göra ett besök på en skola och kolla pedagogiken m.m.) kändes väldigt konstigt att vara där igen, massor av gamla minnen och dom hade våra bilder från fotoutställningen inne i "konferansrummet" kvar! träffade också Alice! ååh så kul :)

Ytterligare ett glädjebesked idag :) ni lär väl märka vad om några dagar ;)
Åkte till familia med familjen efter skolan och inhandlade några julklappar men också ett par saker till migsjälv :)
Blev ingen träning idag pga av att det blåste så himla mycket och min häst var blöt och lerig från dagens hagvisit! dessutom hade jag ont om tid så det får helt enkelt bli en annan dag..
Tråkigt inlägg kanske men men, så blir det ibland, jag tvingar ingen att läsa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0