Vill träna!

Hoppträning igåroch det gick bra, eller ja, hästen verkar vara helt frisk nu i alla fall, sen att jag red ganska dåligt är ju en annan sak... Är riktigt sugen på att träna idag, dressyr eller hoppning spelar ingen roll men så blir det inte. Tippen ska longeras fast först måste jag få min bror att köra vår provisoriska bana...Sen ska Star skrittas ut, Vemmentorpsrundan tror jag, det är ju jättefint väder :)

Igår anmälde jag mig till Majhoppet i Skromberga den 1 maj, ska hoppa 95 som bara är en fas och sen 1,05 som går i 2 faser :) Efter den tävlingen blri nästa antagligen i kullabyggden den 21 maj, har dock inte bestämt vilka klasser än.

Ska bädda min säng nu och sen äta lite frukost tror jag, jag älskar att vara ledig och kunna göra saker precis när man känner för det!

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0