Helg :)

Spelade upp vår rättegång idag på samhällslektionen och jag tyckte det gick mycket bra :) Kul var det ocskå! Jag spelade åklagare och fick användning för min kavaj för en gångsskull haha :) Vi hade även muntliga nationella i engelska B idag vilket förhoppningsvis också gick bra :)

Jag tror det är vädret som gör att jag är på väg att somna varje dag på väg hem på bussen, Väldigt ovanligt för att vara mig! I alla fall är jag sjukt trött men det är inte så kul att skylla på vädret...

Var ute på promenad med Star innan och joggade en bit också men hon förstod inte riktigt mitt "joggingtempo" utan det gick aningen fortare så jag blev gaanska anfådd! vadå dålig kondis? Efter det bytte jag koppjärn i Star och Topaz sadlar och nu ska jag faktiskt gå coh lägga mig och sova läänge imorgon eftersom jag är ledig! :)

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0