Frisk häst

Förhoppningsvis var det bara en sträckning star hade fått som gått över med promenader i 2 dagar. Red ut på henne igår efter Cissi varit här och kollat lite på henne och det gick väldigt bra, Possitiv och pigg häst med något kort steg men det blir en promenad idag igen innan träningen ikväll :) Blir ingen hoppning i Rydebäck för mig och Star på fredag, känns onödigt att utmana nu eftersom hon antagligen haft en sträckning, istället följer jag med Cissi hem efter att Maja har ridit och hoppar hennes häst Nina :D

Hjälpte Maja att hoppa med Licka igår :) Hon är så söt den lilla ponnyn! <3


Sen red jag lite på Topas också, galopperade för första gången på honom och så travade jag över bommar samt travhoppade ett litet kryss :) Duktig liten ponny jag har! :D <3


//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0