Nice Car and very nice weather!

Matteprov idag i skolan, kändes helt okej och jag svarade på alla uppgifter utom sista som jag inte på något sätt kunde komma på hur jag skulle få fram svaret... Är nöjd med andra ord :)
Nu till något betydligt roligare än matte, Jag har kört RIKTIG bil idag! (manuell och cabbe till råga på allt!) (alla våra andra bilar har automatlåda tyvärr)


Pappa kom och hämtade mig i sin bil på skolan idag efter att han hade varit i Köpenhamn på mässa och fått inbrott i form av bakrutan inslagen på bilen... Åkte med honom upp till bilfriman för dom skulle fixa den tills den riktiga rutan kommer i nästa vecka och där jobbar ju min Moster på kontoret så vi fick låna hennes bil några timmar ;) En riktigt snygg Merca Cabbe och det var ju jättehärligt väder och såklart var vi tvugna att cabba ner :)
Jag körde bara några 100 meter men ändå! haha Nice var det! jag åkte destolängre :)


Imorgon är det tävling i Össjö så jag ska snart gå och lägga mig, putsade alla saker innan och packade in i transporten så det bara är att lasta iprincip imorogn eftersom vi ska köra tidigt... Ska starta 2 st 1meters klasser :) nästa fredag är det pay&ride i Rydebäck och jag funderar på att vara med i 1m och 1,10m kan vara kul att testa :) Men vi får se, Maja ska ju hoppa 40 cm med Licka så det är lite drygt att vänta så länge tills jag ska hoppa... Blir Röd outfit imorogn btw, tänkte frånbörjan ta min kavaj eftersom den har röda streck i sig men jag får se om det blir så imorogn :)

// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0